Uitgebreide klantinzichten

Plan slimme relevante gesprekken met prospects op basis van de webpagina's die hun belangstelling hebben gewekt en hun interacties met uw product. Biedt uw verkoopteam op een chronologische tijdslijn waardevolle informatie over elk contactmoment in de klantervaring.

Gedragsgebaseerde segmentatie

Stel vast in hoeverre een contact belangstelling heeft voor uw bedrijf door zijn of haar activiteiten te segmenteren op basis van door Freshsales verzamelde gegevens.

Geavanceerde leadscore

Geef elke lead een score op basis van kenmerken en gedrag en prioriteer follow-ups op basis van verkoopklare leads en leads die verder moeten worden gestimuleerd.

E-mailtracking

Kijk wie uw e-mail heeft geopend en op links heeft geklikt, wanneer en hoe vaak.

Open- en klikmeldingen

Ontvang realtime meldingen zodra e-mail wordt geopend, op een link wordt geklikt of een nieuwe e-mail wordt ontvangen. Open uw postbus op het juiste moment.

Slimme velden

Segmenteer prospects met behulp van slimme velden, zoals datumvelden voor meest recente contact of ontmoeting.

Segmentintegratie

Neem website en in-app-gebeurtenissen van uw leads en contacten gemakkelijk op in Freshsales.

Profieluitbreiding

Breid profielen automatisch uit met waardevolle informatie en foto's van sociale profielen.

Web-naar-lead

Registreer websitebezoekers die een online formulier hebben ingevuld rechtstreeks in Freshsales als leads.